Yogyakarta dag 3

28 september 2015 - Jogjakarta, Indonesië

Nog voor de zon waren we vandaag al opweg naar  de zonsopkomst.We stonden precies in de jungle enkel de gorilla's waren niet van de partij. Helaas teveel mist om het gewenste zicht te zien maar onze klim was zeker de moeite waard! Onze plaatselijke gids Angus bracht ons nadien met auto inclusief airco(joepie) naar  boeddistische  tempel Borubudour, een filmdecor had er niks tegen!Zo mooi , boven op de top was de plek nirwana.Je werd er automatisch stil van...Na zeker honderd foto's getrokken te hebben verder richting hindoeïstische tempel Prambaran. Totaal anders maar je mocht het evengoed niet gemist hebben! Enkele uren in rondgelopen voor alles te bewonderen en... Om deze keer onze Franklin te zoeken!! Hij is ondertussen heel vertrouwd geraakt met het omroepen van ons via de micro, hihihi.Na elkaar terug gevonden te hebben op kosten van Hollandse bus toeristen heerlijk gegeten, detail kan je later krijgen.Tegen17uur bezweet maar met prachtige momenten terug in hotel waar duik in zwembad wonderen deed. Morgen 7.30u stijgen we op richting Bali, tot dan!

1. Marleen:
    28 september 2015
    Dat is daar ongelooflijk mooi als ik dit lees een heel klein beetje jaloers genieten maar daar