Van hoog naar laag ....

5 oktober 2015 - Candidasa, Indonesië

na een typisch balinees  ontbijtj, gebak met banen tussen, verlieten we reeds onze mooie kamer met prachtig uitzicht. We reden verder door het berglandschap met de groenste rijstvelden, passeerden het Batourmeer, kochten fruit bij de straatkraapjes ,stopten regelmatig om al dit fraais vast te leggen . Een bezoek aan Besakih tempel mocht zeker nier ontbreken, dit noemt m'n de moeder van de tempels. We kregen een uitleg van een verplicht begeleidende gids. Na een autorit van wel 6 u bereikten we ons volgend verblijf in Candidasa, opnieuw aan zee. Dit mini resort overtrof nu wel onze verwachting! Zalige huisjes aan de rand van een zwembad, wat deed deze duik ons weeral deugd!   Oh ja, we hebben ook hier opnieuw onze scooters gaan huren!

1. Yan:
    6 oktober 2015
    Het gaat van mooi naar prachtig, geweldige foto's, wat moet dat in het echt prachtig zijn, enjoy, yan
  2. Lut verhoeven:
    6 oktober 2015
    Lieve schat, Bea enFfranklin. Ik heb hier al het één en ander gemist geloof ik. Vorige week weinig kunnen bekijken waardoor ik een gedeelte van het reisverhaal mis. Laat jullie verder meeslepen in dit magische paradijs . De foto's werken alvast heel aanstekelijk! Veel liefs Helena en Fabio, John en Lut