aankomen !

24 september 2015 - Jakarta, Indonesië

na onze vlucht naar Istanboel , een overstap met wachttijd van 2,5u, en een nieuwe vlucht van 13 u, zijn we aangekomen in een pikdonker Jakarta, waar het reeds 17.30 u is, de temperatuur nog 30' en het drukke verkeer en de vele mensen ons ineens een voorsmaakje geeft hoe het hier de volgende 25 dagen ongeveer zou kunnen zijn. Na onze eerste onderhandeling hebben we een taxi gevonden die ons in "vliegende vaart " naar ons hotel reed waar we genoten van een verfrissende douche. Dan op zoek naar het station, want we willen morgen doorrijden naar Bandung en de dag erop een dagreis naar Yogyacarta maken, met hulp van het plaatselijk vervoer hier, een tjoektjoek reden we naar het centrum, De plaatselijke politieagenten hebben ons reuze geholpen met online tickets te boeken voor onze treinrit. Nog iets gegeten aan een stalletje op straat en dan tjoektjoek terug naar het hotel . Nog even op internet een overnachting voor morgen boeken en dan lichten uit en oogjes toe.